Budownictwo

Budownictwo

STAR MAX FE 10W30
Beczka TP Star 208

„3 – funkcyjny” olej specjalnie opracowany dla maszyn budowlanych i sprzętu ciężkiego. TP STAR MAX FE 10W30 wspólnie z olejem przekładniowym TP STAR TRANS 80W-110 stanowi gamę „TP STAR KONCEPT”, której zaletą jest możliwość zastosowania tylko 2 produktów, aby zapewnić smarowanie wszystkich podzespołów większości maszyn budowlanych. Dodatkowo TP STAR KONCEPT powoduje oszczędność paliwa.

Do większości typów silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w sprzęcie budowlanym i maszynach ciężkich. Może być również stosowany w małych silnikach benzynowych i kompresorach tłokowych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin TIER III - Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3 oraz EURO IV Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji TIER 2 (2002) i TIER 1 (1999). Układy hydrauliczne w większości maszyn budowlanych, które wymagają oleju klasy ISO HV o lepkości ISO VG 46. Zalecany do większości manualnych, pół-automatycznych, automatycznych przekładni i niektórych typów retarderów. Może być stosowany przez cały rok. Zastosowanie specjalnych niekonwencjonalnych baz olejowych daje bardzo dobre nisko i wysokotemperaturowe właściwości smarne oleju.


STAR TRANS 80W110
Beczka TP Star 208

„3 – funkcyjny” olej specjalnie opracowany dla maszyn budowlanych i sprzętu ciężkiego. TP STAR TRANS 80W-110 wspólnie z olejem wielofunkcyjnym TP STAR MAX 10W30 stanowi gamę „TP STAR KONCEPT”, której zaletą jest możliwość zastosowania tylko 2 produktów, aby zapewnić smarowanie wszystkich podzespołów większości maszyn budowlanych.

Do większości typów przednich czy tylnich osi napędowych z lub bez samoblokujących się dyferencjałów z ograniczonym poślizgiem. Do większości typów przekładni redukcyjnych i zwolnic. Również do podzespołów wyposażonych w mokre hamulce. Może być stosowany przez cały rok. Zastosowanie wyselekcjonowanych mineralnych baz olejowych daje bardzo dobre nisko i wysokotemperaturowe właściwości smarne oleju.

 

 


DYNATRANS AC 30

DYNATRANS AC jest specjalnym opracowanym olejem przekładniowo-hydraulicznym do zastosowania w sprzęcie budowlanym. Przystosowany jest również do smarowania tzw. mokrych sprzęgieł i hamulców.

Zalecany wszędzie tam gdzie konstruktorzy wymagają oleju o specyfikacji CATERPILLAR TO-4. W większości przypadków i temperatur stosowania zaleca się:

lepkość SAE 30 – skrzynie biegów, powershift, przemienniki momentu, itd.

 

 
DYNATRANS AC 10W

DYNATRANS AC jest specjalnym opracowanym olejem przekładniowo-hydraulicznym do zastosowania w sprzęcie budowlanym. Przystosowany jest również do smarowania tzw. mokrych sprzęgieł i hamulców.

Zalecany wszędzie tam gdzie konstruktorzy wymagają oleju o specyfikacji CATERPILLAR TO-4. W większości przypadków i temperatur stosowania zaleca się:

lepkość SAE 10W - układy hydrauliczne


DYNATRANS AC 50

DYNATRANS AC jest specjalnym opracowanym olejem przekładniowo-hydraulicznym do zastosowania w sprzęcie budowlanym. Przystosowany jest również do smarowania tzw. mokrych sprzęgieł i hamulców.

Zalecany wszędzie tam gdzie konstruktorzy wymagają oleju o specyfikacji CATERPILLAR TO-4. W większości przypadków i temperatur stosowania zaleca się:

lepkość SAE 50 – osie napędowe i zwolnice.

 

 

 

 

?? ?? ??
X

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz stosowanie plików cookies (tzw. ciasteczka) i innych technologii w celach statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby uzyskać więcej inofrmacji.