Oleje przekładniowe

Oleje przekładniowe

TRANSMISSION AXLE 8 FE 75W-140

Syntetyczny olej przekładniowy.

Wysokiej jakości syntetyczny olej zaprojektowany specjalnie dla do synchronizowanych i nie synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów, osi napędowych i przekładni hipoidalnych.
Zalecany szczególnie na bardzo wydłużone przebiegi, sięgające nawet 540 000km pomiędzy wymianami w niektórych tylnich mostach pojazdów marek MAN, DAF, Mercedes, Iveco, Volvo, Renault Trucks, Mercedes-Benz.

TRANSMISSION AXLE 7 80W-90

Paliwooszczędny olej przekładniowy.

Wszystkie rodzaje przekładni dla których przewidziano stosowanie olejów zgodnych z API GL-5.

Szczególnie rekomendowane do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych. 

 TRANSMISSION GEAR 9 FE 75W-90

Syntetyczny olej przekładniowy.

Wysokiej jakości syntetyczny olej zaprojektowany specjalnie dla ręcznych skrzyń biegów stosowanych w pojazdach ciężarowych MERCEDES-BENZ.

 

TRANSMISSION AXLE 9 FE 75W-90

Syntetyczny olej przekładniowy.

Najnowszej generacji syntetyczny olej przekładniowy pozwalający na maksymalne wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju w przypadków mostów napędowych MAN, Mercedes Benz i Scania.

 


TRANSMISSION AXLE 7 85W-140

Mineralny olej przekładniowy.

Wszystkie rodzaje przekładni dla których przewidziano stosowanie olejów zgodnych z API GL-5.

Szczególnie rekomendowane do mocno obciążonych przekładni hipoidalnych. 
 

 

 

 
TRANSMISSION GEAR 9 FE 75W-80

Specjalny syntetyczny olej przekładniowy.

Najnowszej generacji specjalny, syntetyczny olej przekładniowy pozwalający na maksymalne wydłużenie przebiegów pomiędzy wymianami oleju (nawet do 540 000km lub 3 lat) w przypadkach niektórych manualnych skrzyń biegów ZF wyposażonych lub nie w retarder (intarder)

Zalecany do stosowania w pojazdach marek MAN, DAF, Mercedes, IVECO, Renault Trucks, Volvo.


TRANSMISSION AXLE 8 FE 80W-140

Paliwooszczędny olej przekładniowy.

Jest olejem skomponowany ze specjalnie wyse-lekcjonowanych syntetycznych i mineralnych baz olejowych i modyfikatorów tarcia pozwalających obniżyć zużycie paliwa, poprzez obniżenie opo-rów tarcia pomiędzy elementami skrzyni biegów i mostów

Wszystkie typy przekładni, gdzie wymagane jest stosowanie oleju spełniającego wyma-gania API GL-5.
Przekładnie wysoko obciążone.
Zalecane do tych rozwiązań gdzie stosowane są filtry w układzie smarowania.

Olej dostosowany zwłaszcza do smarowania: osi w samochodach SCANIA, osi RENAULT V.I. a zwłaszcza typu P 1370.


TRANSMISSION AXLE 9 80W-90

Mineralny olej przekładniowy.

Wysokiej jakości mineralny olej zaprojektowany specjalnie dla do smarowania wysoko obciążonych osi napędowych i przekładni hipoidalnych.

Zalecany również do smarowania przekładni Mercedes typ HL-6 gdzie zalecany jest olej MB 235.20

 


TRANSMISSION AXLE 7 85W-90

Olej do ręcznych skrzyń przekładniowych. 

Olej przeznaczony zwłaszcza do smarowania osi hipoidalnych w samochodach Mercedes.

Szczególnie rekomendowany do przekładni wysoko obciążonych.

Wszystkie rodzaje przekładni, dla których przewidziano stosowanie olejów zgodnych z API GL-5.

Doskonale sprawdzają się przy: obciążeniach udarowych, wysokim momencie obrotowym i małej prędkości, średnich momentach i du-żych prędkościach.

 


TRANSMISSION GEAR 7 80W-90

Olej do ręcznych skrzyń przekładniowych. 

Mechaniczne krzynie biegów, osie, skrzynki rozdzielcze, itp.

Wszystkie rodzaje przekładni dla których przewidziano stosowanie olejów zgodnych z MIL-L-2105 lub API GL-4.

 

 

 

 

X

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz stosowanie plików cookies (tzw. ciasteczka) i innych technologii w celach statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby uzyskać więcej inofrmacji.