Oleje silnikowe

RUBIA TIR 9900 FE 5W30
RUBIA TIR 9200 FE 5W-30  


Najnowszej generacji syntetyczny, paliwo-oszczędny olej typu LOW SAPS do najnowszej generacji silników Diesla.

Nowej generacji olej opracowany w technologii syntetycznej, typu Low SAPS (Siarka, Popiół, Fosfor) do stosowania w najnowszej generacji silnikach EURO 4 i 5 wyposażonych w DPF – filtr cząstek stałych. Może również być stosowany w silnikach od EURO 1 do 5 wyposażonych lub nie w specjalny system oczyszczania spalin DPF, EGR +DPF, SCR (Selective Catalytic Reduction) czy SCRT.

RUBIA TIR 9200 FE 5W30

RUBIA TIR 9200 FE 5W-30

Syntetyczny, paliwo-oszczędny, wielosezonowy olej silnikowy.

Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w ciężkich pojazdach i przemyśle. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania EURO II, III i niektórych typów EURO IV i EURO V. Gwarantuje wydłużenie przebiegów między wymianami oleju do maksymalnych limitów zalecanych przez producentów silników.

 


RUBIA TIR 8900 10W40
RUBIA TIR 8900 10W-40

Najnowszej generacji olej typu LOW SAPS do silników (Euro 4 i 5).

Nowej generacji, półsyntetyczny, bardzo wysokiej jakości olej silnikowy typu Low SAPS (Siarka, Popiół, Fosfor) do stosowania w silnikach EURO 4 i 5, Zalecany do stosowania w najnowszej generacji silnikach (EURO 3, 4 i 5) wyposażonych w DPF – filtr cząstek stałych. Może również być stosowany w silnikach od EURO 1 do 5 wyposażonych lub nie w specjalny system oczyszczania spalin DPF czy SCR (Selective Catalytic Reduction)

 


RUBIA TIR 8600 10W40
RUBIA TIR 8600 10W-40


Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy.

Do wszystkich typów silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w ciężkich pojazdach ciężarowych, autobusach, sprzęcie budowlanym, rolniczym i przemyśle. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin EURO III, IV, V (oprócz MAN i MB) i nawet niektórych silników EURO VI.


RUBIA POLYTRAFIC 10W40
RUBIA POLYTRAFIC 10W40  
Bardzo wysokiej jakości półsyntetyczny olej silnikowy typu multi-fleet.

TOTAL RUBIA POLYTRAFIC 10W40 jest najnowszej generacji olejem silnikowym skomponowanym specjalnie wyselekcjonowanych syntetycznych i mineralnych baz olejowych i dodatków uszlachetniających. TOTAL RUBIA POLYTRAFIC 10W40 jest szczególnie przystosowany do smarowania najnowszej generacji silników wysokoprężnych spełniających normę emisji spali EURO II, III i niektórych typów EURO IV i V. Jest również zalecany do stosowania w silnikach benzynowych. Doskonale sprawdza się w mocno obciążonych silnikach wysokoprężnych samochodów ciężarowych, autobusach, sprzęcie ciężkim, pojazdach dostawczych i samochodach osobowych.

 


RUBIA TIR 7900 FE 10W30
RUBIA TIR 9200 FE 5W-30  

Najnowszej generacji Paliwo-Oszczędny olej typu LOW SAPS do silników (Euro 4 i 5).

Specjalny, wyprodukowany na mieszaninie bardzo nowoczesnych baz olejowych, najnowszej generacji olej typu Low SAPS (Siarka, Popiół, Fosfor) do stosowania w najnowszej generacji silnikach diesla spełniających najsurowsze normy emisji spalin EURO 3, 4 i 5 wyposażonych w DPF – filtr cząstek stałych. Polecany szczególnie dla silników Euro 5 VOLVO typ: D16G, D13C, D11C Zalecany również do w silników od EURO 4 i 5 wyposażonych lub nie w specjalny system oczyszczania spalin SCR (Selective Catalytic Reduction) Przystosowany również do silników na gaz. Zalecany szczególnie do silników stosujących paliwo o ultra niskiej zawartości siarki.


 


RUBIA TIR 7400 FE 10W30
RUBIA TIR 7400 15W-40

Półsyntetyczny, paliwo-oszczędny, wielosezonowy olej silnikowy.

Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w ciężkich pojazdach i przemyśle. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania EURO II, III i niektórych typów EURO IV i EURO V (bez MAN, MB i DAF). Gwarantuje wydłużenie przebiegów między wymianami oleju do maksymalnych limitów zalecanych przez niektórych producentów silników.


RUBIA TIR 7400 15W40
RUBIA TIR 7400 15W-40

Bardzo wysokiej jakości wielosezonowy olej do silników Diesla.

TOTAL RUBIA TIR 7400 jest olejem najnowszej generacji skomponowanym specjalnie, aby spełnić wymagania nowych nisko-emisyjnych silników Diesla spełniających normę emisji EURO 2, EURO 3 i niektórych typów silników EURO 4 i EURO 5, których system oczyszczania spalin realizowany jest poprzez system SCR. TOTAL RUBIA TIR 7400 jest również zalecany do wszystkich innych turbodoładowanych lub nie, wysoko obciążonych silników Diesla. TOTAL RUBIA TIR 7400 umożliwia wydłużenie przerw między wymianami oleju gdyż spełnia najnowsze specyfikacje ACEA:E7 i API: CI-4. Co pozwala, w zależności od typu pojazdu i warunków eksploatacyjnych na osiąganie przebiegów przekraczających 90 000 km pomiędzy wymianami oleju. Olej ten jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki ( <0.05% ).

 


RUBIA TIR 6400 15W40
RUBIA TIR 6400 15W-40

Bardzo wysokiej jakości wielosezonowy olej do silników Diesla.

TOTAL RUBIA TIR 6400 jest olejem najnowszej generacji skomponowanym specjalnie, aby spełnić wymagania nowych nisko-emisyjnych silników Diesla spełniających normę emisji EURO 2 i niektórych typów EURO 3. TOTAL RUBIA TIR 6400 jest również zalecany do wszystkich innych turbodoładowanych lub nie, wysoko obciążonych silników Diesla. TOTAL RUBIA TIR 6400 umożliwia wydłużenie przerw między wymianami oleju gdyż spełnia specyfikacje ACEA:E5 i API: CH-4. Co pozwala, w zależności od typu pojazdu i warunków eksploatacyjnych na osiąganie przebiegów przekraczających 60 000 km pomiędzy wymianami oleju. Olej ten jest doskonale przystosowany do silników pracujących na paliwie o bardzo niskiej zawartości siarki ( <0.05% ).

 


RUBIA 4400 15W40
RUBIA TIR 6400 15W-40

Wielosezonowy olej do silników Diesla.

Wielosezonowy klasy SAE 15W-40.

Bardzo wysoki wskaźnik lepkości. 

Doskonała stabilność lepkości w toku eksploatacji. Bardzo dobre właściwości dyspergujące zapobiegające gromadzeniu się osadów. 

Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i przeciwkorozyjne.

 

 


RUBIA S 10W
Rubia S  

Sezonowy olej do silników Diesla.

TOTAL RUBIA S to sezonowe oleje do wszystkich typów silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowa-nych w maszynach roboczych, ciężarówkach, łodziach rybackich, lokomotywach. Odpowied-nie także do silników stacjonarnych (produkcja energii).

Oleje TOTAL RUBIA S mogą z powodzeniem być stosowane w przekładniach, przemienni-kach momentu obrotowego i układach hydrau-licznych dla których wytwórca przewiduje sto-sowanie oleju silnikowego o klasie lepkościo-wej właściwej dla danej aplikacji.

 


RUBIA S 20W20
Rubia S  

Sezonowy olej do silników Diesla.

TOTAL RUBIA S to sezonowe oleje do wszystkich typów silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowa-nych w maszynach roboczych, ciężarówkach, łodziach rybackich, lokomotywach. Odpowied-nie także do silników stacjonarnych (produkcja energii).

Oleje TOTAL RUBIA S mogą z powodzeniem być stosowane w przekładniach, przemienni-kach momentu obrotowego i układach hydrau-licznych dla których wytwórca przewiduje sto-sowanie oleju silnikowego o klasie lepkościo-wej właściwej dla danej aplikacji.

 


RUBIA S 30
Rubia S  

Sezonowy olej do silników Diesla.

TOTAL RUBIA S to sezonowe oleje do wszystkich typów silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowa-nych w maszynach roboczych, ciężarówkach, łodziach rybackich, lokomotywach. Odpowied-nie także do silników stacjonarnych (produkcja energii).

Oleje TOTAL RUBIA S mogą z powodzeniem być stosowane w przekładniach, przemienni-kach momentu obrotowego i układach hydrau-licznych dla których wytwórca przewiduje sto-sowanie oleju silnikowego o klasie lepkościo-wej właściwej dla danej aplikacji.

 
RUBIA S 40
Rubia S  

Sezonowy olej do silników Diesla.

TOTAL RUBIA S to sezonowe oleje do wszystkich typów silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowa-nych w maszynach roboczych, ciężarówkach, łodziach rybackich, lokomotywach. Odpowied-nie także do silników stacjonarnych (produkcja energii).

Oleje TOTAL RUBIA S mogą z powodzeniem być stosowane w przekładniach, przemienni-kach momentu obrotowego i układach hydrau-licznych dla których wytwórca przewiduje sto-sowanie oleju silnikowego o klasie lepkościo-wej właściwej dla danej aplikacji.

 

X

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz stosowanie plików cookies (tzw. ciasteczka) i innych technologii w celach statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby uzyskać więcej inofrmacji.