Oleje silnikowe

Oleje silnikowe

TRACTAGRI HDZ FE 10W30
  Tractagri HDX FE 15W30

Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.

TRACTAGRI HDX SYN 10W40

Beczka Total 208L agri

Półsyntetyczny, wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.


Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji Poziom 2 (2002) i Poziom 1 (1999) Zalecany jest przez większości producentów maszyn rolniczych: CASE NEW HOLLAND, DEER, VALMET, SAME, IVECO, PERKINS, SISU.

 


TRACTAGRI HDX FE 15W30
Tractagri HDX FE 15W30

Paliwooszczędny, wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.


Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji Poziom 2 (2002) i Poziom 1 (1999). Wpływa na oszczędność paliwa.


TRACTAGRI HDX 15W40
Beczka Total 208L agri


Wielosezonowy olej silnikowy, specjalnie opracowany do smarowanie najnowszych silników wysokoprężnych używanych w traktorach i sprzęcie rolniczym.


Do wszystkich typy silników wysokoprężnych, turbodoładowanych i wolnossących stosowanych w traktorach i maszynach rolniczych. Szczególnie zalecany do nowej generacji silników, spełniających wymagania normy emisji spalin Europa Faza IIIA (2006) lub US EPA Poziom 3. Może być również stosowany w silnikach spełniających poprzednie normy emisji TIER 2 (2002) i TIER 1 (1999).


 

 

?? ?? ??
X

Kontynuując przeglądanie tej strony, akceptujesz stosowanie plików cookies (tzw. ciasteczka) i innych technologii w celach statystycznych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia. Kliknij, aby uzyskać więcej inofrmacji.